ChristenUnie ledenvergadering in Hasselt

vrijdag 06 november 2009 19:00

De ChristenUnie Zwartewaterland houdt op dinsdag 10 november aanstaande een ledenvergadering. Deze zal plaatsvinden in het cultureel centrum Het Teeuwland in Hasselt. De vergadering staat in het teken van de gemeenteraadsverkiezingen die op 3 maart 2010 worden gehouden. Zo zal de kandidatenlijst worden vastgesteld en wordt het verkiezingsprogramma besproken. Eerder dit jaar werden drie inloopavonden georganiseerd in Zwartsluis, Hasselt en Genemuiden, waarbij burgers de gelegenheid werd gegeven onderwerpen op te geven voor het verkiezingsprogramma. Op de agenda staat verder de verkiezingscampagne en een digitale presentatie van een aantal speerpunten uit het verkiezingsprogramma. De slogan voor de gemeenteraadsverkiezingen is inmiddels bekend: Stabiel-Betrokken-ChristenUnie.  De partij kiest voor deze slogan om kiezers te laten zien dat de ChristenUnie vanuit een christelijk-sociale visie een stabiele en betrokken partij is, met een goed verhaal en enthousiaste mensen. Om duidelijk te maken dat een stem op de lokale ChristenUnie verschil maakt. De avond begint om 20.00 uur en staat onder leiding van voorzitter Bauke ten Klooster.